Vanliga Frågor
Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
Vi accepterar betalningar via kreditkort och Klarna. Om du är osäker på om din betalningsmetod accepteras, följ instruktionerna på betalningssidan för att se alla tillgängliga alternativ. Alla transaktioner sker via säkra och pålitliga betalningssystem och är därför 100% säkra.
Vad händer om jag inte har fått någon bekräftelsemail på min beställning?
Det ska inte hända. Skicka ett mail med ditt fullständiga namn och e-postadress till info@stiluna.se så hjälper vi dig snabbt vidare.
Kan jag avboka min beställning?
Vill du avboka din beställning av någon anledning? Skicka så snart som möjligt ett mail till info@stiluna.se. Ange ditt namn, ordernummer (t.ex. #0000) som du fått i bekräftelsemailet samt gärna anledningen till att du vill avboka beställningen.
Vad är leveranstiden för min beställning?
Vi strävar efter att leverera din beställning så snabbt och smidigt som möjligt. Beställningar som görs före kl. 12:00 (middag) börjar hanteras samma dag. Orderhantering sker inom 1–3 arbetsdagar och leveransen tar vanligtvis 5–8 arbetsdagar.
Så här ser vårt leveransschema ut:
- Dag 1: Orderhantering – vi kontrollerar din beställning och bekräftar detaljerna.
- Dag 2: Kvalitetskontroll – varje vara granskas noggrant innan den godkänns för frakt.
- Dag 2–3: Packning – efter godkänd kontroll packas och märks produkterna noggrant.
- Dag 4–12: Frakt och leverans – din beställning skickas och anländer normalt inom 8–12 dagar.
När din beställning skickas får du ett mejl med spårningsinformation. Du kan även följa den via vår spårningssida: stiluna.se/apps/parcelpanel
Kan jag följa min beställning?
Du kan enkelt spåra din beställning via SPÅRA DIN BESTÄLLNING. Ange ditt ordernummer tillsammans med den e-postadress eller telefonnummer som du använde vid beställningen. Då kan du direkt se den aktuella statusen för din leverans.
Vad ska jag göra om jag inte har mottagit min beställning än?
Det kan ibland hända att ditt paket anländer senare än väntat. Om den angivna leveranstiden har passerat och du fortfarande inte har mottagit din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst på info@stiluna.se. Vi kommer att undersöka ärendet och höra med vårt fraktbolag om ditt paket.
Jag vill returnera min beställning, hur gör jag?
Skicka ett mail med ditt namn, ordernummer (t.ex. #0000) som du fått i bekräftelsemailet, samt anledningen till retur till info@stiluna.se. Då kommer vi att tillhandahålla returetiketten och bekräfta returen. När detta är gjort kan du skicka produkten till oss via valfri kurir.
Vad kostar det att returnera?
Stiluna står för returfrakten vid godkänd retur. Kontakta oss via info@stiluna.se så hjälper vi dig med en returetikett och instruktioner för hur du enkelt returnerar din beställning.
Vilka är villkoren för att returnera mina produkter?
Det finns alltid en retureriod på 30 dagar. Returperioden börjar räknas från den dag du mottagit varan. Det finns dock vissa villkor för retur. Du kan endast returnera varan om:
- Returperioden ännu inte har löpt ut;
- Produkten finns i originalförpackningen och alla etiketter fortfarande sitter kvar;
- Produkten är oanvänd.